OBÓZ DLA DZIECI JURA 2018
OBÓZ DLA DZIECI JURA 2018
(obóz rowerowo-wspinaczkowy)
symbol oferty: LOPRWJ18D
TURNUS I (7 DNI) – BRAK MIEJSC
Obóz 7-mio dniowy – OBÓZ DLA DZIECI
TERMIN turnus I: 24.06-30.06.2018 przyjazd około godziny 18:00 24/06/2018, wyjazd najpóźniej do 14:00 30/06/2018
(W dniu wyjazdu prosimy o punktualne przybycie, co najmniej kwadrans przed godziną 14:00)
Przedział wiekowy dla turnusu I : 7-15 lat
Cena: 1250,00 zł
(w tym TFG: 0,00zł)
TURNUS II – REZERWOWY (7 DNI) – termin dostępny w przypadku wypełnienia 100 % miejsc w pozostałych terminach
Obóz 7-mio dniowy – OBÓZ DLA DZIECI (Termin REZERWOWY)
TERMIN turnus II: 08.07-14.07.2018: przyjazd około godziny 18:00 08/07/2018, wyjazd najpóźniej do 14:00 14/07/2018
(W dniu wyjazdu prosimy o punktualne przybycie, co najmniej kwadrans przed godziną 14:00)
Obóz odbędzie się przy minimum 5 uczestnikach.
Przedział wiekowy dla turnusu II : 7-15 lat
Cena: 1250,00 zł
(w tym TFG: 0,00zł)
TURNUS III (10 DNI) – BRAK MIEJSC
Obóz 10-cio dniowy – OBÓZ DLA DZIECI (Termin odbędzie się na 100% – są już zapisani uczestnicy)
TERMIN turnus III: 15.07-24.07.2018: przyjazd około godziny 18:00 15/07/2018, wyjazd najpóźniej do 14:00 24/07/2018
(W dniu wyjazdu prosimy o punktualne przybycie, co najmniej kwadrans przed godziną 14:00)
Przedział wiekowy dla turnusu III : 7-15 lat
Cena: 1650,00 zł
(w tym TFG: 0,00zł)
TURNUS IV (7 DNI) – BRAK MIEJSC
Obóz 7-mio dniowy – OBÓZ DLA DZIECI
TERMIN turnus IV: 29.07-04.08.2018: przyjazd około godziny 18:00 29/07/2018, wyjazd najpóźniej do 14:00 04/08/2018
(W dniu wyjazdu prosimy o punktualne przybycie, co najmniej kwadrans przed godziną 14:00)
Obóz odbędzie się przy minimum 5 uczestnikach.
Przedział wiekowy dla turnusu IV : 7-15 lat
Cena: 1250,00 zł
(w tym TFG: 0,00zł)
TURNUS V (10DNI) – BRAK MIEJSC
Obóz 10-cio dniowy – OBÓZ DLA DZIECI
TERMIN turnus V: 19.08-28.08.2018: przyjazd około godziny 18:00 19/08/2018, wyjazd najpóźniej do 14:00 28/08/2018
(W dniu wyjazdu prosimy o punktualne przybycie, co najmniej kwadrans przed godziną 14:00)
Przedział wiekowy dla turnusu V : 7-15 lat
Cena: 1650,00 zł
(w tym TFG: 0,00zł)
ZASTRZEŻENIE:
1) Obóz odbędzie się przy minimum 5 uczestnikach.
2) W przypadku odwołania (np.: z powodu niewystarczającej liczby uczestników) danego turnusu Klienci zostaną powiadomieni najpóźniej na 20 dni przed planowanym rozpoczęciem danego turnusu.
Organizator: BADUR ul.Piekarska 75, 41-949 Piekary Śląskie tel. +48 724 702 700
(Wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystyki nr 1150)
Organizator Turystyki Aktywnej nr 1150 posiada niezbędne licencje, zgłoszenia i ubezpieczenia,
celem zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa dla uczestników wypoczynku.
Zagwarantowana profesjonalna całodobowa opieka nad uczestnikami.
Transport: Własny Klienta (dzieci przywożą rodzice/opiekunowie we własnym zakresie i na własny koszt)
za dopłata możliwość transportu autokarowego – opcja ustalana indywidualnie
Ubezpieczenie: NNW dla uczestników (20000 zł na wszystkich uczestników)
Gwarancja Ubezpieczenia Turystycznego: do kwoty 7500 EUR
TFG: 0,00 zł
Nadzór nad obozem sprawuje: Kuratorium Oświaty, MEN
Noclegi: w pokojach klasy turystycznej (3, 4, 5 osobowe) z węzłem sanitarnym na korytarzu lub w pokojach
Kadra: Na każdym turnusie zapewniona będzie opieka doświadczonych wychowawców/instruktorów.
Indywidualne zajęcia pod okiem doświadczonych instruktorów i wychowawców.
Miła, domowa atmosfera. Atmosfera i wrażenia jak zwykle u nas – gwarantowane na najwyższym poziomie!
Wyżywienie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (FB+), możliwość posiłków
Kuchnia domowa tradycyjna, jadłospis ułożony według zrównoważonej diety,
możliwość serwowania posiłków Wegetariańskich – bez dopłaty
Adres noclegu: 42-421 Rzędkowice, ul Jurajska 67, Gospodarstwo Agroturystyczne Janina Haładus
MAPA DOJAZDOWA:
[embeddoc url=”https://www.badur.pl/wp-content/uploads/2017/11/Ramowy_plan_obozu_2018_7_dni.pdf” width=”600px” download=”all” viewer=”google”]
[embeddoc url=”https://www.badur.pl/wp-content/uploads/2017/11/Ramowy_plan_obozu_2018_10_dni.pdf” width=”600px” download=”all” viewer=”google”]
Drodzy Rodzice i Opiekunowie!
Zamieszczamy informacje odnośnie co dziecko musi zabrać ze sobą na obóz jako rzeczy obowiązkowe, oraz rzeczy dodatkowe.
Proszę o zabranie na obóz poza podstawowym wymaganym zestawem, (jeśli dzieci posiadają swoje): uprzęż wspinaczkowa, buty wspinaczkowe, kask.
WAŻNE: Z uwagi, że na obozie będą realizowane również elementy turystyki rowerowej, zabierając rower na obóz należy zabrać niezbędny ekwipunek ze sprawnym technicznie rowerem:
Rower z oświetleniem (jeśli rower nie posiada proszę o obowiązkowe uzupełnienie go w lampę przednią białą, lampę tylną czerwoną i osobny czerwony odblask tylni, baterie do oświetlenia (oświetlenie rowerowe, warto zakupić z diodami LED), kask, bidon, zapasowa dętka (1 szt.), mały plecak, okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem UV, czapka( cienka, która zmieści się pod kask na wypadek zimniejszego dnia), rękawiczki rowerowe (nie są obowiązkowe ale warto je posiadać)
Drodzy Rodzice i Opiekunowie!
NIE ZAPOMNIJ!
W związku z informacjami o dużej ilości kleszczy w całej Polsce, prosimy
o zaopatrzenie swoich dzieci, w dowolne preparaty ochrony przeciwko kleszczom.
Prosimy o zapoznanie swoich dzieci z użytkowaniem takich preparatów oraz przeciwwskazaniami jeśli są, aby mogły bezpiecznie z nich korzystać podczas wypoczynku.
Pomimo, że nie jesteśmy zwolennikami szczepień osoby szczególnie narażone na infekcję wirusem wywołującym kleszczowe zapalenie opon mózgowo-redzeniowych mózgu zaleca się szczepienia.
PRZED WYJAZDEM NA OBÓZ, NALEŻY SPRAWDZIĆ STAN TECHNICZNY SWOJEGO ROWERU, NAJLEPIEJ ODDAJĄC ROWER DO PRZEGLĄDU, W SERWISIE
Zamieszczamy harmonogram formalności, które należy zrealizować przed wyjazdem dziecka na obóz.
Całkowity koszt obozu 7-mio dniowego wynosi 1250,00 PLN
Całkowity koszt obozu 10-cio dniowego wynosi 1650,00 PLN
Podstawą rezerwacji miejsca w wypoczynku jest wpłata zaliczki.
Wysokość zaliczki wynosi: 400 zł za każde dziecko, płatne na konto bankowe w terminie:
do 3 dni od wstępnej e-rezerwacji lub rezerwacji telefonicznej
Pozostałą kwotę należną za obóz, proszę przesyłać na konto bankowe do dnia:
I TURNUS: 20.05.2018
II TURNUS: 20.06.2018
III TURNUS: 30.06.2018
IV TURNUS: 10.07.2018
V TURNUS: 30.07.2018
decyduje data wpływu na konto
Jeżeli ilość chętnych przekroczy planowaną ilość uczestników, termin wpłaty zaliczki będzie decydował o zakwalifikowaniu do udziału w obozie, o czym Klient zostanie powiadomiony.
Opłata obejmuje:
- zakwaterowanie w agroturystyce o standardzie turystycznym,
- ubezpieczenie NNW do 10000 PLN,
- gwarancję turystyczną do 7500 EUR
- pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację) FB+
- woda źródlana dla każdego uczestnika bez ograniczeń,
- wszystkie zajęcia przeprowadzane są zgodnie z najnowszymi wymogami oraz z wykorzystaniem sprzętu, posiadającego atesty Międzynarodowej Unii Organizacji Alpinistycznych (UIAA) oraz certyfikat europejski (CE)
- zajęcia programowe realizowane w plenerze i w agroturystyce,
- teorię i praktykę wspinaczkową,
- praktykę rowerową poprawnego poruszania się po drogach i szlakach,
- elementy turystyki pieszej,
- opiekę wychowawcy,
- opiekę instruktora wspinaczki sportowej,
- opiekę instruktora rekreacji ruchowej o spec. turystyka rowerowa
Przygotowaliśmy następujące zniżki:
– w przypadku rodzeństwa, stosuje się upust w wysokości 50,00 zł na każdego uczestnika od ceny podstawowej*;
– Honorowana Karta Dużej Rodziny (dla każdego członka rodziny) -10 % od ceny standardowej*
*-Zniżki nie łączą się ze sobą i nie sumują, Klient może wykorzystać najkorzystniejszą dla siebie opcję
Kartę kwalifikacyjną należy dostarczyć najlepiej listem POLECONYM lub osobiście na adres korespondencyjny do dnia:
1 miesiąc
przed rozpoczęciem danego turnusu
W szczególnych sytuacjach:
Jeśli uczestnik został zapisany do 2 tygodni przed rozpoczęciem turnusu – niezwłocznie
(najlepiej przesłać skan na adres mejlowy i wysłać oryginał PRIORYTETEM POLECONYM)
Jeśli uczestnik został zapisany kilka dni przed rozpoczęciem turnusu – dostarczyć osobiście na miejscu
(przesłać skan na adres mejlowy – niezwłocznie)
BADUR, ul Piekarska 75, 41-949 Piekary Śląskie
(karta kwalifikacyjna dostarczona e-mailem, zostanie odrzucona),
polecamy nadanie listu PRIORYTETEM
Konto BANKOWE Organizatora:
BADUR ul Piekarska 75, 41-949 Piekary Śląskie
Idea BANK S.A.
Numer rachunku :
75 1950 0001 2006 8131 0731 0001
TYTUŁ PRZELEWU: „OBÓZ JURA 2018„
Proszę o informację zwrotną na adres: biuro@badur.pl, o dokonanej wpłacie i danych na jakie ma zostać wystawiona faktury zaliczkowa lub faktura VAT.
Jeżeli firma BADUR nie otrzyma:
- Wypełnionej karty kwalifikacyjnej uczestnika obozu (listem POLECONYM lub osobiście wg. harmonogramu na adres organizatora)
- Pozytywnej opinii lekarza lub kopii aktualnej w okresie trwania obozu karty zdrowia uczestnika potwierdzonej podpisem rodzica ( za zgodność z oryginałem ),
- Zaakceptowanych warunków uczestnictwa zawartych w karcie kwalifikacyjnej,
- Zaakceptowanego przez opiekunów prawnych „Regulaminu obozu”, zawartego w karcie kwalifikacyjnej,
- Wpłaty pełnej kwoty za obóz do dnia zgodnego z harmonogramem oznaczać to będzie wycofanie zgłoszenia dziecka z udziału w obozie bez zwrotu wpłaconej zaliczki.
W przypadkach losowych zdarzeń wykluczających możliwość wzięcia udziału dziecka w obozie – rodzice/opiekunowie prawni powinni przesłać informacje o rezygnacji z uczestnictwa w obozie na adres biuro@badur.pl W powyższej sytuacji firma BADUR dokona zwrotu wpłaty z zastrzeżeniem, rezygnacja do 14 dni przed datą rozpoczęcia obozu – zwrot za potrąceniem zaliczki w wysokości 400 PLN.
JEDYNY PRZYPADEK ZWROTU WPŁACONEJ ZALICZKI:
ZALICZKA ZWRACANA JEST TYLKO W SYTUACJI KIEDY TURNUS OBOZU NIE ODBĘDZIE SIĘ,
np. z powodu niewystarczającej liczby uczestników.
W pozostałych przypadkach ZALICZKA NIE JEST ZWRACANA*,
np. w przypadku rezygnacji/rozmyślenia się przez uczestnika itd.
*Zaliczka pokrywa koszty, które ponosi Organizator przed rozpoczęciem obozu tj. np.:
koszty rezerwacji miejsca, produkcji gadżetów, korespondencji, zakupu materiałów na zajęcia dla uczestnika itd.