Obóz JURA 2017
Obóz JURA 2017
(OBÓZ WSPINACZKOWO-PRZYGODOWY )
TERMIN turnus I: 25.06-01.07.2017 przyjazd około godziny 18:00 25/06/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 01/07/2017
Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu I : 13-17 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci starsze i młodzież)
TERMIN turnus II: 02.07-08.07.2017 przyjazd około godziny 18:00 02/07/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 08/07/2017
Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu II : 7-15 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci młodsze)
TERMIN turnus III: 06.08-12.08.2017 przyjazd około godziny 18:00 06/08/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 12/08/2017
Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu III : 7-14 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci młodsze)
Cena: 1250,00 zł
TERMIN turnus IV: 13.08-19.08.2017 przyjazd około godziny 18:00 13/08/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 19/08/2017
(W dniu wyjazdu prosimy o punktualne przybycie, co najmniej kwadrans przed godziną 15:00)
Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu III : 7-14 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci młodsze)
Cena: 1250,00 zł
Transport: własny (dzieci przywożą rodzice/opiekunowie we własnym zakresie i na własny koszt)
Organizator: BADUR
Uczestnicy: młodzież i dzieci ( od 7 lat do 17 lat w zależności od turnusu – podział wiekowy )
Adres noclegu: 42-421 Rzędkowice, ul Jurajska 67, Gospodarstwo Agroturystyczne Janina Haładus
ZAPRASZAMY NA EDYCJĘ JURA 2018:
https://www.badur.pl/obozy-dla-dzieci/oboz-dla-dzieci-jura-2018/
MAPA DOJAZDOWA:
Drodzy Rodzice i Opiekunowie!
Zamieszczamy informacje odnośnie co dziecko musi zabrać ze sobą na obóz jako rzeczy obowiązkowe, oraz rzeczy dodatkowe.
Proszę o zabranie na obóz poza podstawowym wymaganym zestawem, (jeśli dzieci posiadają swoje): uprzęż wspinaczkowa, buty wspinaczkowe, kask.
WAŻNE: Z uwagi, że na obozie będą realizowane również elementy turystyki rowerowej, zabierając rower na obóz należy zabrać niezbędny ekwipunek ze sprawnym technicznie rowerem:
Rower z oświetleniem (jeśli rower nie posiada proszę o obowiązkowe uzupełnienie go w lampę przednią białą, lampę tylną czerwoną i osobny czerwony odblask tylni, baterie do oświetlenia (oświetlenie rowerowe, warto zakupić z diodami LED), kask, bidon, zapasowa dętka (1 szt.), mały plecak, okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem UV, czapka( cienka, która zmieści się pod kask na wypadek zimniejszego dnia), rękawiczki rowerowe (nie są obowiązkowe ale warto je posiadać)
PRZED WYJAZDEM NA OBÓZ, NALEŻY SPRAWDZIĆ STAN TECHNICZNY SWOJEGO ROWERU, NAJLEPIEJ ODDAJĄC ROWER DO PRZEGLĄDU,
W SERWISIE
Zamieszczamy harmonogram formalności, które należy zrealizować przed wyjazdem dziecka na obóz.
Całkowity koszt obozu wynosi 1250,00 PLN.
Podstawą rezerwacji miejsca w wypoczynku jest wpłata zaliczki.
Wysokość zaliczki wynosi: 400 zł za każde dziecko, płatne na konto bankowe do:
I TURNUS: 05.04.2017
II TURNUS: 05.05.2017
III TURNUS: 05.06.2017
Pozostałą kwotę należną za obóz, proszę przesyłać na konto bankowe do dnia:
I TURNUS: 10.06.2017
II TURNUS: 10.06.2017
III TURNUS: 10.07.2017
decyduje data wpływu na konto
Jeżeli ilość chętnych przekroczy planowaną ilość uczestników, termin wpłaty zaliczki będzie decydował o zakwalifikowaniu do udziału w obozie, o czym Klient zostanie powiadomiony.
Opłata obejmuje:
- zakwaterowanie w agroturystyce o standardzie turystycznym,
- ubezpieczenie NNW, gwarancję turystyczną,
- pełne wyżywienie,
- woda źródlana dla każdego uczestnika bez ograniczeń,
- wszystkie zajęcia przeprowadzane są zgodnie z najnowszymi wymogami oraz z wykorzystaniem sprzętu, posiadającego atesty Międzynarodowej Unii Organizacji Alpinistycznych (UIAA) oraz certyfikat europejski (CE)
- zajęcia programowe realizowane w plenerze i w agroturystyce,
- teorię i praktykę wspinaczkową,
- praktykę rowerową poprawnego poruszania się po drogach i szlakach,
- elementy turystyki pieszej,
- opiekę wychowawcy,
- opiekę instruktora wspinaczki sportowej,
- opiekę instruktora rekreacji ruchowej o spec. turystyka rowerowa
Przygotowaliśmy następujące zniżki:
– w przypadku rodzeństwa, stosuje się upust w wysokości 50,00 zł na każdego uczestnika od ceny podstawowej;
– w przypadku łączenia turnusu I z II ( dotyczy TYLKO I i II turnusu: dziecko przebywa na obozie od 25/06/2017 do 08/07/2017) na każdego uczestnika przypada upust w wysokości 100,00 zł za turnus (czyli za 2 turnusy zapłacimy nie 2500,00 zł, a jedynie 2300,00 zł)
dodatkowo w przypadku rodzeństwa upusty łączą się ze sobą.
Przy skorzytaniu z oferty łączonej (TURNUS I + TURNUS II) zaliczkę wpłaca się w wysokości 800,00 zł w terminie do dnia 05.04.2017, a pozostałą część kwoty do dnia 10.06.2017.
Kartę kwalifikacyjną należy dostarczyć najlepiej listem POLECONYM lub osobiście na adres korespondencyjny do dnia:
I TURNUS: 24.05.2017
II TURNUS: 01.06.2017
III TURNUS: 05.07.2017
BADUR, ul Piekarska 75, 41-949 Piekary Śląskie
(karta kwalifikacyjna dostarczona e-mailem, zostanie odrzucona), polecamy nadanie listu PRIORYTETEM
Konto BANKOWE Organizatora:
BADUR ul Piekarska 75, 41-949 Piekary Śląskie
Idea BANK S.A.
Numer rachunku :
75 1950 0001 2006 8131 0731 0001
TYTUŁ PRZELEWU: „OBÓZ JURA 2017„
Proszę o informację zwrotną na adres: biuro@badur.pl, o dokonanej wpłacie i danych na jakie ma zostać wystawiona faktury zaliczkowa lub faktura VAT.
Jeżeli firma BADUR nie otrzyma:
- Wypełnionej karty kwalifikacyjnej uczestnika obozu (listem POLECONYM lub osobiście wg. harmonogramu na adres organizatora)
- Pozytywnej opinii lekarza lub kopii aktualnej w okresie trwania obozu karty zdrowia uczestnika potwierdzonej podpisem rodzica ( za zgodność z oryginałem ),
- Zaakceptowanych warunków uczestnictwa zawartych w karcie kwalifikacyjnej,
- Zaakceptowanego przez opiekunów prawnych „Regulaminu obozu”, zawartego w karcie kwalifikacyjnej,
- Wpłaty pełnej kwoty za obóz do dnia zgodnego z harmonogramem oznaczać to będzie wycofanie zgłoszenia dziecka z udziału w obozie bez zwrotu wpłaconej zaliczki.
W przypadkach losowych zdarzeń wykluczających możliwość wzięcia udziału dziecka w obozie – rodzice/opiekunowie prawni powinni przesłać informacje o rezygnacji z uczestnictwa w obozie na adres biuro@badur.pl W powyższej sytuacji firma BADUR dokona zwrotu wpłaty z zastrzeżeniem, rezygnacja do 15 dni przed datą rozpoczęcia obozu – zwrot za potrąceniem zaliczki w wysokości 400 PLN.
JEDYNY PRZYPADEK ZWROTU WPŁACONEJ ZALICZKI:
ZALICZKA ZWRACANA JEST TYLKO W SYTUACJI KIEDY TURNUS OBOZU NIEODBĘDZIE SIĘ,
np. z powodu niewystarczającej liczby uczsetników.
W pozostałych przypadkach ZALICZKA NIE JEST ZWRACANA,
np. w przypadku rezygnacji/rozmyślenia się przez uczestnika itd.