Informacje ogólne

obóz Jura 2017

Obóz JURA 2017

Obóz JURA 2017
(OBÓZ WSPINACZKOWO-PRZYGODOWY )

TERMIN turnus I: 25.06-01.07.2017 przyjazd około godziny 18:00 25/06/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 01/07/2017

Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu I : 13-17 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci starsze i młodzież)

TERMIN turnus II: 02.07-08.07.2017 przyjazd około godziny 18:00 02/07/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 08/07/2017

Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu II : 7-15 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci młodsze)

TERMIN turnus III: 06.08-12.08.2017 przyjazd około godziny 18:00 06/08/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 12/08/2017

Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu III : 7-14 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci młodsze)
Cena: 1250,00 zł

TERMIN turnus IV: 13.08-19.08.2017 przyjazd około godziny 18:00 13/08/2017, wyjazd najpóźniej do 15:00 19/08/2017
(W dniu wyjazdu prosimy o punktualne przybycie, co najmniej kwadrans przed godziną 15:00)

Aktualnie zdefiniował się przedział wiekowy dla turnusu III : 7-14 lat
(więc proponujemy zapisywać dzieci młodsze)
Cena: 1250,00 zł
Transport: własny (dzieci przywożą rodzice/opiekunowie we własnym zakresie i na własny koszt)

Organizator: BADUR

Uczestnicy: młodzież i dzieci ( od 7 lat do 17 lat w zależności od turnusu – podział wiekowy )

Adres noclegu: 42-421 Rzędkowice, ul Jurajska 67, Gospodarstwo Agroturystyczne Janina Haładus

ZAPRASZAMY NA EDYCJĘ JURA 2018:
https://www.badur.pl/obozy-dla-dzieci/oboz-dla-dzieci-jura-2018/

PRZYBLIŻONA LICZBA WOLNYCH MIEJSC:

Ostatnia aktualizacja: 17/07/2017

 

Wolne Miejsca TURNUS I - BRAK MIEJSC!

Wolne Miejsca TURNUS II - BRAK MIEJSC!

Wolne Miejsca TURNUS III - BRAK MIEJSC!

MAPA DOJAZDOWA:

Ramowy program obozu

obóz Jura 2017

Co ze sobą zabrać?

obóz Jura 2017

Drodzy Rodzice i Opiekunowie!

Zamieszczamy informacje odnośnie co dziecko musi zabrać ze sobą na obóz jako rzeczy obowiązkowe, oraz rzeczy dodatkowe.

Proszę o zabranie na obóz poza podstawowym wymaganym zestawem, (jeśli dzieci posiadają swoje): uprzęż wspinaczkowa, buty wspinaczkowe, kask.

WAŻNE: Z uwagi, że na obozie będą realizowane również elementy turystyki rowerowej, zabierając rower na obóz należy zabrać niezbędny ekwipunek ze sprawnym technicznie rowerem:

Rower z oświetleniem (jeśli rower nie posiada proszę o obowiązkowe uzupełnienie go w lampę przednią białą, lampę tylną czerwoną i osobny czerwony odblask tylni, baterie do oświetlenia (oświetlenie rowerowe, warto zakupić z diodami LED), kask, bidon, zapasowa dętka (1 szt.), mały plecak, okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem UV, czapka( cienka, która zmieści się pod kask na wypadek zimniejszego dnia), rękawiczki rowerowe (nie są obowiązkowe ale warto je posiadać)

UWAGA!

PRZED WYJAZDEM NA OBÓZ, NALEŻY SPRAWDZIĆ STAN TECHNICZNY SWOJEGO ROWERU, NAJLEPIEJ ODDAJĄC ROWER DO PRZEGLĄDU,
W SERWISIE

Formalności i terminy

obóz Jura 2017

Zamieszczamy harmonogram formalności, które należy zrealizować przed wyjazdem dziecka na obóz.

 

Całkowity koszt obozu wynosi 1250,00 PLN.

 

Podstawą rezerwacji miejsca w wypoczynku jest wpłata zaliczki.

 

Wysokość zaliczki wynosi: 400 zł za każde dziecko, płatne na konto bankowe do:

 

 

 

I TURNUS: 05.04.2017

 

II TURNUS: 05.05.2017

 

III TURNUS: 05.06.2017

 

 

Pozostałą kwotę należną za obóz, proszę przesyłać na konto bankowe do dnia:

 

I TURNUS: 10.06.2017

 

II TURNUS: 10.06.2017

 

III TURNUS: 10.07.2017

 

 

decyduje data wpływu na konto

 

Jeżeli ilość chętnych przekroczy planowaną ilość uczestników, termin wpłaty zaliczki będzie decydował o zakwalifikowaniu do udziału w obozie, o czym Klient zostanie powiadomiony.

 

Opłata obejmuje:

 

  • zakwaterowanie w agroturystyce o standardzie turystycznym,
  • ubezpieczenie NNW, gwarancję turystyczną,
  • pełne wyżywienie,
  • woda źródlana dla każdego uczestnika bez ograniczeń,
  • wszystkie zajęcia przeprowadzane są zgodnie z najnowszymi wymogami oraz z wykorzystaniem sprzętu, posiadającego atesty Międzynarodowej Unii Organizacji Alpinistycznych (UIAA) oraz certyfikat europejski (CE)
  • zajęcia programowe realizowane w plenerze i w agroturystyce,
  • teorię i praktykę wspinaczkową,
  • praktykę rowerową poprawnego poruszania się po drogach i szlakach,
  • elementy turystyki pieszej,
  • opiekę wychowawcy,
  • opiekę instruktora wspinaczki sportowej,
  • opiekę instruktora rekreacji ruchowej o spec. turystyka rowerowa

ZNIŻKI i UPUSTY 🙂

obóz Jura 2017

Przygotowaliśmy następujące zniżki:

– w przypadku rodzeństwa, stosuje się upust w wysokości 50,00 zł na każdego uczestnika od ceny podstawowej;

– w przypadku łączenia turnusu I z II ( dotyczy TYLKO I i II turnusu: dziecko przebywa na obozie od 25/06/2017 do 08/07/2017) na każdego uczestnika przypada upust  w wysokości 100,00 zł za turnus (czyli za 2 turnusy zapłacimy nie 2500,00 zł, a jedynie 2300,00 zł)

dodatkowo w przypadku rodzeństwa upusty łączą się ze sobą.

Przy skorzytaniu z oferty łączonej (TURNUS I + TURNUS II) zaliczkę wpłaca się w wysokości 800,00 zł w terminie do dnia 05.04.2017, a pozostałą część kwoty do dnia 10.06.2017.

KARTA KWALIFIKACYJNA

obóz Jura 2017

Kartę kwalifikacyjną należy dostarczyć najlepiej listem POLECONYM lub osobiście na adres korespondencyjny do dnia:

 

 

 

I TURNUS: 24.05.2017

 

II TURNUS: 01.06.2017

 

III TURNUS: 05.07.2017

 

 

BADUR, ul Piekarska 75, 41-949 Piekary Śląskie

 

(karta kwalifikacyjna dostarczona e-mailem, zostanie odrzucona), polecamy nadanie listu PRIORYTETEM

Płatności

obóz Jura 2017

Konto BANKOWE Organizatora:
BADUR ul Piekarska 75, 41-949 Piekary Śląskie

Idea BANK S.A.
Numer rachunku :
75 1950 0001 2006 8131 0731 0001

TYTUŁ PRZELEWU: “OBÓZ JURA 2017

Proszę o informację zwrotną na adres: biuro@badur.pl, o dokonanej wpłacie i danych na jakie ma zostać wystawiona faktury zaliczkowa lub faktura VAT.

Zastrzeżenia i rezygnacja z obozu

obóz Jura 2017

Jeżeli firma BADUR nie otrzyma:

 

  1. Wypełnionej karty kwalifikacyjnej uczestnika obozu (listem POLECONYM lub osobiście wg. harmonogramu na adres organizatora)
  2. Pozytywnej opinii lekarza lub kopii aktualnej w okresie trwania obozu karty zdrowia uczestnika potwierdzonej podpisem rodzica ( za zgodność z oryginałem ),
  3. Zaakceptowanych warunków uczestnictwa zawartych w karcie kwalifikacyjnej,
  4. Zaakceptowanego przez opiekunów prawnych „Regulaminu obozu”, zawartego w karcie kwalifikacyjnej,
  5. Wpłaty pełnej kwoty za obóz do dnia zgodnego z harmonogramem oznaczać to będzie wycofanie zgłoszenia dziecka z udziału w obozie bez zwrotu wpłaconej zaliczki.

W przypadkach losowych zdarzeń wykluczających możliwość wzięcia udziału dziecka w obozie – rodzice/opiekunowie prawni powinni przesłać informacje o rezygnacji z uczestnictwa w obozie na adres biuro@badur.pl W powyższej sytuacji firma BADUR dokona zwrotu wpłaty z zastrzeżeniem, rezygnacja do 15 dni przed datą rozpoczęcia obozu – zwrot za potrąceniem zaliczki w wysokości 400 PLN.

JEDYNY PRZYPADEK ZWROTU WPŁACONEJ ZALICZKI:

ZALICZKA ZWRACANA JEST TYLKO W SYTUACJI KIEDY TURNUS OBOZU NIEODBĘDZIE SIĘ,
np. z powodu niewystarczającej liczby uczsetników.

W pozostałych przypadkach ZALICZKA NIE JEST ZWRACANA,
np. w przypdaku rezygnacji/rozmyślenia się przez uczestnika itd.

Inne

obóz Jura 2017

O Autorze

client-photo-1
admin